Logo

Strategia kontentowa – projektowanie komunikacji łączącej działania wizerunkowe i sprzedażowe

Тип переговорной

Постоянное

Обязательное поле.
Обязательное поле.
Обязательное поле.
Обязательное поле.
Обязательные поля
Если вы уже зарегистрировались, но не можете найти подтверждение вашей регистрации, Нажмите здесь!
Это неправильный адрес электронной почты. Проверьте адрес еще раз.

Письмо с подтверждением и учетными данными для входа отправлено на указанный адрес эл. почты.

Проверка параметров системы. Нажмите здесь!

Artur Jabłoński

Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy doradczej Suasio i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu.
Klikając w przycisk Rejestruj, potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną oraz akceptuję jej treść. Administratorem Twoich danych osobowych, które podajesz w powyższym formularzu, jest Grupa OLX Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne, aby zgłosić chęć udziału w Webinarze oraz otrzymywać materiały z nimi związane. Twoje dane będą przetwarzane w celu weryfikacji Twojego zgłoszenia oraz w celu dalszego kontaktu z Tobą, umożliwienia Tobie wzięcia udziału w Webinarze oraz przesyłania informacji podsumowujących. W związku z powyższym przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich poprawiania, usunięcia, przenoszenia oraz do ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również sprzeciwić się dalszemu przetwarzaniu Twoich danych – będzie to jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Webinarze (a po tym dniu – z otrzymywania dalszych informacji na jego temat). Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się tutaj.