Logo

Strategia kontentowa – projektowanie komunikacji łączącej działania wizerunkowe i sprzedażowe

Tipo de sala

Permanente

Este campo é obrigatório.
Este campo é obrigatório.
Este campo é obrigatório.
Este campo é obrigatório.
Campos obrigatórios
* Caso já tenha se registrado e não consiga localizar seu e-mail de confirmação de registro, clique aqui!
O endereço de e-mail está incorreto. Verifique seu endereço de e-mail.

Um e-mail de confirmação com detalhes de login foi enviado ao e-mail fornecido.

Teste de configuração do sistema. Clique aqui!

Artur Jabłoński

Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy doradczej Suasio i agencji marketingowej digitalk. Wraz z zespołem pomaga firmom zwiększyć sprzedaż i usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe poprzez doradztwo, szkolenia lub prowadzenie kampanii.

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od kilku lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu.
Klikając w przycisk Rejestruj, potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną oraz akceptuję jej treść. Administratorem Twoich danych osobowych, które podajesz w powyższym formularzu, jest Grupa OLX Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne, aby zgłosić chęć udziału w Webinarze oraz otrzymywać materiały z nimi związane. Twoje dane będą przetwarzane w celu weryfikacji Twojego zgłoszenia oraz w celu dalszego kontaktu z Tobą, umożliwienia Tobie wzięcia udziału w Webinarze oraz przesyłania informacji podsumowujących. W związku z powyższym przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich poprawiania, usunięcia, przenoszenia oraz do ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również sprzeciwić się dalszemu przetwarzaniu Twoich danych – będzie to jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Webinarze (a po tym dniu – z otrzymywania dalszych informacji na jego temat). Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się tutaj.