Logo

Marketing oferty – jak przygotować atrakcyjne ogłoszenie i skutecznie je wypromować?

Tipo de sala

Permanente

Este campo es obligatorio.
Este campo es obligatorio.
Este campo es obligatorio.
Este campo es obligatorio.
Campos obligatorios
Si ya está registrado y no puede localizar su email de confirmación de registro, ¡haga clic aquí!
La dirección de correo electrónico es incorrecta. Por favor vuelve a comprobar tu dirección de email.

Se ha enviado un mensaje de confirmación con los detalles de inicio de sesión a la dirección de correo electrónico facilitada.

Prueba de configuración del sistema. ¡Haga clic aquí!

Paweł Burda

pośrednik nieruchomości, marketingowiec, innowator, przewodnik, skromny samochwała. Właściciel biura nieruchomości Expert.

Od prawie 30 lat w biznesie i marketingu, od dziewięciu - także w nieruchomościach. Tutaj zajmuje się przede wszystkim marketingiem oraz budowaniem pozytywnego wizerunku pośrednika. Jest zakonspirowanym zwolennikiem marketingu partyzanckiego. Jedyny w Polsce, a może i na świecie, adept starej, japońskiej sztuki banerów - Yakitobaneroyamy ;)

Wymyśla teksty, organizuje eventy, tworzy reklamy. Udziela się społecznie - od kilku lat zasiada w zarządzie ZSPON, gdzie jest odpowiedzialny za marketing Stowarzyszenia oraz wizerunek pośrednika. Prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wlkp. oraz wykłady na kursach licencyjnych PFRN.

W życiu kieruje się słowami Marka Twaina "Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś"
Klikając w przycisk Rejestruj, potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną oraz akceptuję jej treść. Administratorem Twoich danych osobowych, które podajesz w powyższym formularzu, jest Grupa OLX Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne, aby zgłosić chęć udziału w Webinarze oraz otrzymywać materiały z nimi związane. Twoje dane będą przetwarzane w celu weryfikacji Twojego zgłoszenia oraz w celu dalszego kontaktu z Tobą, umożliwienia Tobie wzięcia udziału w Webinarze oraz przesyłania informacji podsumowujących. W związku z powyższym przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich poprawiania, usunięcia, przenoszenia oraz do ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również sprzeciwić się dalszemu przetwarzaniu Twoich danych – będzie to jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Webinarze (a po tym dniu – z otrzymywania dalszych informacji na jego temat). Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się tutaj.