Logo

Marketing oferty – jak przygotować atrakcyjne ogłoszenie i skutecznie je wypromować?

Room type

Permanent

This field is required.
This field is required.
This field is required.
This field is required.
Required fields
If you have already registered and can't locate your registration confirmation email, click here!
The email address is incorrect. Please double-check your email address.

A confirmation email with logging details has been sent to the provided email.

System configuration test. Click here!

Paweł Burda

pośrednik nieruchomości, marketingowiec, innowator, przewodnik, skromny samochwała. Właściciel biura nieruchomości Expert.

Od prawie 30 lat w biznesie i marketingu, od dziewięciu - także w nieruchomościach. Tutaj zajmuje się przede wszystkim marketingiem oraz budowaniem pozytywnego wizerunku pośrednika. Jest zakonspirowanym zwolennikiem marketingu partyzanckiego. Jedyny w Polsce, a może i na świecie, adept starej, japońskiej sztuki banerów - Yakitobaneroyamy ;)

Wymyśla teksty, organizuje eventy, tworzy reklamy. Udziela się społecznie - od kilku lat zasiada w zarządzie ZSPON, gdzie jest odpowiedzialny za marketing Stowarzyszenia oraz wizerunek pośrednika. Prowadzi zajęcia z marketingu w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wlkp. oraz wykłady na kursach licencyjnych PFRN.

W życiu kieruje się słowami Marka Twaina "Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś"
Klikając w przycisk Rejestruj, potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną oraz akceptuję jej treść. Administratorem Twoich danych osobowych, które podajesz w powyższym formularzu, jest Grupa OLX Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne, aby zgłosić chęć udziału w Webinarze oraz otrzymywać materiały z nimi związane. Twoje dane będą przetwarzane w celu weryfikacji Twojego zgłoszenia oraz w celu dalszego kontaktu z Tobą, umożliwienia Tobie wzięcia udziału w Webinarze oraz przesyłania informacji podsumowujących. W związku z powyższym przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich poprawiania, usunięcia, przenoszenia oraz do ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również sprzeciwić się dalszemu przetwarzaniu Twoich danych – będzie to jednoznaczne z rezygnacją z udziału w Webinarze (a po tym dniu – z otrzymywania dalszych informacji na jego temat). Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajduje się tutaj.